lördag 23 januari 2016

Tråkjäveln - Martin

Nyduschad och nyrakad, gör jag som jag brukar. Puffar e-cigg.
Tråkjäveln har tagit sig in i min lägenhet och tagit över min kropp. Jag har så vansinnigt tråkigt. Jag äter inte, jag snusar inte och jag gör i princip ingenting annat än lullar omkring, röker e-cigg och pysslar i min lägenhet. Visst. Det är soft, men det börjar bli riktigt tradigt. Dricker för mycket gör jag också. Eller snarare - Jag VILL dricka hela tiden, men oftast skiter jag i det.

Idag har jag dock bestämt mig för att ha roligt. Jag har äntligen rakat mig, duschat och tagit på mig ett par byxor jag kommer i igen. Det kommer över en govän som ska hjälpa mig med lite manusgrejer och sen ska jag ut och hitta på nåt lajbans. Jag har några alternativ som låter rätt lockande. Ett innefattar tydligen risken att bli brännmärkt på skinkan. Kan höra om dom skulle kunna brännmärka bråcket och hemorrojderna istället.

Jag måste köpa mer Sarawak-svartpeppar. annars går jag under. Man kan inte laga mat utan Sarawak-svartpeppar... Varför jag nu skulle laga mat. Ska ju ändå inte äta den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar