onsdag 27 januari 2016

Bra internetbutiker - Ronny

It´s a djungel out there.....var det någon som sa/skrev, och när det kommer till utbudet på internet från så kallade webshoppar, är det verkligen tal om en djungel.
Det är lätt att gå vilse i det ena erbjudandet som är fiffigare formulerat än det andra.
Ta Lets Deal till exempel. Jag tar mig en deal då och då men har upptäckt att det gäller att vara alert. Låter det för bra - är det oftast precis det - på tok för bra. Det finns allt som ofta apostrofer ** eller liknande som hänvisar till undantag som kan vara trassligt att upptäcka eller förstå. Intet ont om Lets Deal, det är väl snarare deras kunder vilka lägger ut sitt erbjudande som i vissa fall är till förväxling lik bondfångeri.


I vilket fall, jag tänkte ge er kära bloggföljare små tips på bra webshoppar när jag springer på en eller flera sådana. En som överraskat mig så här långt är en shop som heter www.luxplus.se som säljer parfymer, rakgrejer, hårprodukter mm mm för både han, hon och hen.
Priserna är så vitt jag kan se riktigt låga och servicen är helt förträfflig. Du blir medlem gratis första månaden med fri uppsägning, vill du vara kvar kostar det 89:- per månad vilket det kan vara värt, bara en uppsättning rakblad motiverar medlemskapet!!.

Så - tipsa mig och min yngre generation samt dina medföljare om bra shoppar - vi recenserar gärna på bloggen. Ha det bäst och surfa safe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar